اگر مدیرعامل بودید چه می کردید؟

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 
 
معلمی سر کلاس به بچه ها میگه انشا بنویسید با این موضوع:
 “
اگر مدیرعامل بودید چه می کردید؟” .
بعد می بینه همه تند و تند و با هیجان شروع کردند به نوشتن، 
به جز یکنفر که نشسته و داره از پنجره بیرون رو تماشا می کنه.
معلم ازش می پرسه:
 
چرا تو هیچی نمی نویسی؟
بچه میگه: منتظرم تا منشی ام بیاد!!!
 


عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

faezeh79
ساعت21:26---27 شهريور 1392
فک کنم اون یه نفر من بودم

nikishaparak
ساعت2:05---24 شهريور 1392


امیرحسین
ساعت23:59---23 شهريور 1392


امیرحسین
ساعت23:58---23 شهريور 1392
لینکت کردم

الناز
ساعت19:29---23 شهريور 1392
ايول...از اون بچه هايي بوده كه من دوست دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:,

] [ 19:14 ] [ مئچان ]

[ ]